אגף מערכות מידע וטכנולוגיות רואה את ייעודו ביישום חזון אוניברסיטת רייכמן בהיבטי המחשוב, התוכנה והתקשורת. פעילות האגף נגזרת מהתפיסה הבסיסית האומרת כי חלה עלינו חובה תמידית להיות קשובים למשתמשים ולצרכים שלהם
מה אנחנו עושים?
- הצבת ציוד חומרה ברחבי הקמפוס
- התקנת תוכנות ייעודיות במחשבי הקמפוס לשימוש כלל משתמשי אוניברסיטת רייכמן
- פיתוח / בחירה של תוכנות לשימוש הסגל והסטודנטים
- פיתוח לומדות הדרכה ממוחשבות
תחומי אחריות:
- תחזוקה של מערכות החומרה והתוכנה
- סיוע לפניות בתחום המחשוב
- סיוע בגישה לאפליקציות ואתרים של הקמפוס
- סיוע בנושא סיסמא למרצים/ עובדים/ סטודנטים
- תחזוקה וסיוע בשימוש במעבדות המיחשוב של הקמפוס
- התקנה ותחזוקה שוטפת של חומרה, תוכנה וציוד היקפי בקמפוס
מדריכים
הגישה למדריכים מתאפשרת לאחר הזדהות
יצירת קשר
מרכז השירות והתמיכה
שעות פעילות
-
מענה טלפוני: א'-ה': 08:00-18:00 ו': 08:00-13:00 ערבי חג וחול המועד: 08:00-12:00 שעות קבלת קהל: א'-ה' 08:00-16:00 בתאום טלפוני בלבד. מענה ב WhatsApp: א'-ה' 08:00-16:00
משה אקנין
מנהל מחלקת שירות ותמיכה, אגף מערכות מידע