ד"ר טליה רימון

בית ספר אריסון למנהל עסקים Ph.D. בשיווק, Wharton School, University of Pennsylvania

ראשת ההתמחות בשיווק

  • ד"ר טליה רימון מכהנת כראשת ההתמחות בשיווק בתואר ראשון במנהל עסקים וכראש תכנית מנטורים אריסון.
    ד"ר רימון כיהנה כמרצה מן המניין באוניברסיטת קרנגי מלון בשנים 1993-1996, וב 1996 הצטרפה לבינתחומי וסייעה בפיתוחו.
    בשנים 2006-2010 כיהנה טליה כסגן דיקן בי"ס אריסון למנע"ס.
    דר' רימון סיימה תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה באוניברסיטת תל אביב ,ותארים שני ושלישי בשיווק בבית ספר וורטון למנהל עסקים באוניברסיטת פנסילבניה.
    תחומי מחקרה העיקריים של ד"ר רימון כוללים אסטרטגיה שיווקית ושיווק שירותים. מאמריה התפרסמו בכתבי עת מובילים כולל Journal of Economic Theory, Journal of Marketing and Journal of Services Marketing.
    לדר' רימון מעל 25 שנות נסיון בהוראה והדרכת סטודנטים באסטרטגיה שיווקית ובחדשנות, כולל בסמינרים מעשיים בשיתוף עם התעשייה.


  • Timmor Yaron, Talia Rymon & Tali Gal, 2011, "Healthier for Whom?! Technological Service Improvement 

    in the Health Care Industry". The Service Industries Journal Vol 31, 11, pp 1725-1747


    Timmor Y and T. Rymon 2008, Don’t Imitate, Innovate: the case of the hybrid model in a Management course

       International Journal of Information and Operations Management Education, Vol2, 4, pp 341-356


    Timmor Yaron & Talia Rymon, 2007, “To do or not to do: The Dilemma of Technology-Based Service Improvement”.

      Journal of Services Marketing, 2007, Vol. 21, No. 2, pp. 99-111.


    Won Best paper award in Education track in The International Conference on Services Management, New-Delhi India, March 2005.


    Johnson, Eric J., Colin Camerer, Sankar Sen and Talia Rymon, " Detecting Failures of Backward Induction: 

    Monitoring Information Search in Sequential Bargaining ". 
    Journal of Economic Theory, May 2002, Vol.104#1, pp.16-47.


    Robertson Diana & Rymon Talia,"Purchasing Agents' Deceptive Behavior". Business Ethics Quarterly, July 2001, Vol. 11, no. 3.


    Robertson, Thomas S., Eliashberg Jehoshua and Talia Rymon, "New Product Announcement Signals And Incumbent Reactions ". 

    Journal of Marketing, July 1995, Vol.59#3, pp.1-15 (Lead article).


    Eliashberg, Jehoshua, Thomas S. Robertson, and Talia Rymon, "Market Signaling and Competitive Bluffing". 

    Marketing Science Institute (MSI), report #96-102, March 1996.


    Rymon, Talia, Eliashberg Jehoshua, and Thomas S. Robertson, "When Should You Believe Your Competitor's Announcement?"

      The Institute for the Study of Business Markets (ISBM), report #8-1995.


    Camerer, Colin, Eric J. Johnson, Talia Rymon and Sankar Sen, "Sequential Bargaining in Gains and Losses", 

    K. Binmore, A. Kirman, and P. Tani (Eds.), Frontiers of Game Theory, Cambridge, MIT Press, 1993.


    Rymon Talia, Eliashberg Jehoshua, and Thomas S. Robertson, “Sending and Interpreting Competitive Signals – 

    A sender-Receiver Comparison Study.” Working Paper, IDC Herzeliya, 2001.


    Eliashberg Jehoshua, Rao Vithala and Rymon Talia, "Market Demand for a Preannounced Product”. 

    Working    Paper, Carnegie-Mellon University, 1996.