פרופ' טל סמואל-עזרן

בית ספר סמי עופר לתקשורת Ph.D., The University of Melbourne, Australia

מנהל התכנית הבינלאומית בתקשורת

  • פרופסור טל סמואל-עזרן, בעל תואר דוקטור בתקשורת מאוניברסיטת מלבורן ותואר שני מאוניברסיטת ניו-יורק, הינו ראש התכנית הבינלאומית לתקשורת.
    פרופסור סמואל-עזרן חוקר מגמות בתקשורת בינלאומית תוך דגש על אפקט אל ג'זירה במערב.
    בעבר לימוד באוניברסיטת ניו-ורק, אוניברסיטת מלבורן, אוניברסיטת ויקטוריה, אוסטרליה, האוניברסיטה העברית ואוניברסיטת תל-אביב. בשנת 2014 נבחר על ידי גוגל להוביל סדרת הרצאות בנושא הוראה השראתית למנהלי בתי ספר ומובילי חינוך בישראל.
    טרם הצטרפותו למרכז הבינתחומי שימש בתפקיד מנהל אסטרטגי של מרכז בורדה לתקשורת חדשנית באוניברסיטת בן-גוריון.
    בעבר שימש פרופסור סמואל-עזרן בתפקידי ניהול תוכן במספר חברות טכנולוגיה גבוהה ותקשורת, ביניהן בבילון, ידיעות תקשורת וואלה! והקים שתי חברות הזנק.

  • Samuel-Azran, T. (May 2010). Al-jazeera and US War Coverage. Peter Lang Publishing. (with a forewod by Professor Simon Cottle and appraisal from Professor Daya Thussu, editor of Global Media and Communication (Sage).


    Samuel-Azran, T. and Caspi, D. (Eds.) (2008) New Media and Innovation Communications. Beer Sheva: Ben-Gurion University Press.


    McKenna, K.Y.A , Samuel-Azran, T, and Sutton-Balaban, N. (2009). Virtual Meetings in the Middle East: Implementing the Contact Hypothesis on the Internet. The Israeli Journal of Conflict Resolution, Vol. 1, No.  1, pp. 63-86.


    Samuel-Azran, T. (July-August 2009). Counter-flows and Counter-Publics. Journal of International Communication (Routledge) Volume 15, No. 1, pp. 56-73. 


    Amichai-Hamburger, Y., McKenna K. Y. A. and Samuel-Azran, T. (September 2008) E-empowerment: Empowerment by the Internet. Computers in Human Behavior (Elsevier), Vol. 24, No. 5, pp. 1776-1789.


    Samuel-Azran, T. (2008). The advent of 'counter-hegemonic contra-flow'.  Journal of Global Mass Communications, pp. 235-250.


    Samuel-Azran, T. (2007). Will non-Western networks promote a 'global culture'? The case of U.S. media's re-presentation of Al-Jazeera's reports during the War on Terrorism. Global Media Journal, Vol. 2, No. 2, pp. 235-249.


    Azran, T. (2006). The 'mirroring' effect: the case of the representation of non-Western networks in the West. Traffic, Vol. 8, pp. 139-158.


    Azran, T. (2006). Toward a theory of global media flows: A case study of U.S. media’s re-presentation of Al-Jazeera’s image.  International Journal of Diversity in Organisations, Communities, and Nations.


    Azran, T. (2004). Resisting peripheral exports: Al Jazeera's war images on U.S. television. Media International Australia Incorporating Culture and Policy (special issue: The American Empire), No. 113, pp. 75-86.


    Azran, T. (2006). From Osama Bin-Laden’s mouthpiece to the darling of the alternative media websites: The representation of English Aljazeera.Net in the West. In R. Berenger (Ed.), Cybermedia go to War (pp. 103-114). Spokane, WA: Marquette Books.


    Azran, T. (2006). Al-Jazeera and U.S. media coverage of the war in Afghanistan. In  T. Pludowski, (Ed.), Media, Terrorism, Society (pp. 95-106). Poland: Adam Marszalek.


    Azran, T. (2004). Contra-flow in global news: Al Jazeera's war images on U.S. television. Open Book – Proceedings of the 1st International Postgraduate Conference in Linguistics and Literary Studies, 1, 37-47. Wellington, NZ: Victoria University Press. Note: there was 40% acceptance rate for the proceedings.