סטודנטים בשנה ג׳ מצטרפים למעבדה לחדשנות במדיה (milab) של ההתמחות האינטראקטיבית ומתנסים בפיתוח חוויות משתמש (UX/UI) חדשניות מסוג אפליקציות או אובייקטים חכמים. העבודה במעבדה מתבצעת על ידי ליווי של מנטורים מהתעשייה. הסטודנטים עובדים בקבוצות מעורבות של תקשורת אינטראקטיבית וסטודנטים מצטיינים מפסיכולוגיה ומדעי המחשב. הקבוצה עובדת כצוות מגדירה, מאפיינת ומייצרת פרוטוטייפ טכנולוגי מרעיון ועד מימוש סופי.

מסלולי לימוד


המעבדה לחדשנות במדיה (מילאב) מזמינה סטודנטים להצטרף לאיפיון, פיתוח ומחקר של חוויות משתמש טכנולוגיות חדשות. בתואר הראשון המעבדה מציעה שני מסלולים:

 

מסלול חד שנתי: אליו יכולים להתקבל סטודנטים מההתמחות האינטראקטיבית בתקשורת וסטודנטים למדעי המחשב ופסיכולוגיה. במסלול זה סטודנטים עובדים בקבוצות מעורבות ממסלולים שונים כצוות ומפתחים אפליקציות או אובייקטים חכמים לבחירתם. המסלול כולל את כל שלבי התהליך מרעיונאות, מחקר, איפיון, עיצוב ופיתוח. הפרויקט משלב ידע תאורטי ומעשי ומשמעותי לבניית תיק עבודות וכניסה לשוק ההייטק בתפקידי מוצר.

 

 


המסלול הדו שנתי: מזמין סטודנטים להשתלב במחקרי סגל במעבדה המתמקדים בתחום המחקר של אינטראקציה בין אדם לרובוט, חומרים חכמים, ממשקים ביולוגים ועוד. העבודה כוללת איפיון מערך מחקר, גיוס והרצת מחקרים, ניתוח ממצאים, כתיבה אקדמית והצגה של מאמרים בכנסים בינלאומיים. המחקר מתאים לסטודנטים מצטיינים בעלי יכולת למידה עצמית המעוניינים גם להמשיך לתואר שני ודוקטורט.

  • פרויקט גמר milab IOT


    בפרויקט זה סטודנטים מפתחים פרוטוטייפ פיזי-דיגטלי באמצעות כלי הייצור והטכנולוגיות במעבדה. הפרויקט עונה על בעיה אותה חוקרים הסטודנטים ומציעים פתרון בצורה של חווית משתמש טכנולוגית חדשנית.

  • פרויקט גמר milab Mobile


    בפרויקט זה סטודנטים מפתחים פרוטוטייפ דיגיטלי (אפליקציה) העונה על בעיה אנושית. הסטודנטים מפתחים חווית משתמש טכנולוגית חדשנית לקהל יעד ספציפי שהגדירו מראש.

  • פרויקט גמר milab Marketing


    בפרויקט הגמר סטודנטים יפגשו עם חברות הייטק מובילות אשר יציגו לפניהם אתגר שיווקי ממשי והזדמנות לבנות עבורם אסטרטגיה ופתרון מעשי שיווקי עבור השקת מוצר דיגיטלי. סטודנטים יעבדו בקבוצות כאשר לכל סטודנט תפקיד יעודי כחלק ממערך שיווק המוצר.

  • פרויקט גמר milab Mental Health


    לצורך פיתוח ובחינה של טכנולוגיות שישפיעו לטובה על בריאות נפשית. הסטודנטים יעבדו בקבוצות מעורבות עם סטודנטים לפסיכולוגיה. הסטודנטים יתבקשו לאפיין, לעצב ולבחון באמצעות סדרת ניסויי שטח את האפקטיביות של האפיון וההשפעה של המוצר.

סגל המעבדה