אתר זה משתמש בקבצי Cookies לשיפור חווית הגלישה. המשך השימוש באתר או סגירת ההודעה מהווים הסכמה לתנאי השימוש.

X

תפריט נגישות

  • דלג לתוכן העמוד
  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לתחתית הדף
חפשו נושא, איש סגל, מחקר - בכדי להתחיל את החיפוש יש להקיש אנטר
  • הרשמה ללימודים
  • המרכז האישי
  • ספרייה
  • FORE הכשרת מנהלים
  • International School
חיפוש
לוגו אוניברסיטת רייכמן המכון
לגיל ינקות
  • אודות אוניברסיטת רייכמן

    אודות אוניברסיטת רייכמן סגירת תפריט

    • על האוניברסיטה
      • אודות אוניברסיטת רייכמן
      • ביקור בקמפוס
      • הסיפור שלנו
      • אוניברסיטת רייכמן בעולם
      • קשרי חוץ וידידים
    • סגל ומנהלה
      • פרופ' אוריאל רייכמן
        הנשיא המייסד ויו"ר הדירקטוריון
      • לשכת הנשיא
        פרופ' רפי מלניק
      • המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים
        פרופ' ורדה ליברמן
      • מנכ"לית וסגנית הנשיא
        ד"ר איילת בן עזר
      • נושאי תפקידים
      • יחידות מנהלה
    • לעבוד באוניברסיטת רייכמן
      • משרות פנויות
        באוניברסיטת רייכמן
  • תוכניות ובתי ספר

    תוכניות ובתי ספר סגירת תפריט

    • תואר ראשון
      • כל התוכניות
        לתואר ראשון
      • משפטים
        8 מסלולי לימוד
      • מנהל עסקים
        7 מסלולי לימוד
      • מדעי המחשב
        5 מסלולי לימוד
      • ממשל
        5 מסלולי לימוד
      • תקשורת
        2 מסלולי לימוד
      • פסיכולוגיה
        4 מסלולי לימוד
      • כלכלה
        5 מסלולי לימוד
      • קיימות
        2 מסלולי לימוד
      • חשבונאות
        3 מסלולי לימוד
      • יזמות
        3 מסלולי לימוד
      • מסלוליים בינלאומיים (RRIS)
        7 מסלולי לימוד
    • תואר שני
      • כל התוכניות
        לתואר שני
      • משפטים
        2 מסלולי לימוד
      • מנהל עסקים
        7 מסלולי לימוד
      • מדעי המחשב
        2 מסלולי לימוד
      • ממשל
      • תקשורת ומדיה חדשים
      • אינטראקציית אדם-מחשב (HCI)
      • פסיכולוגיה קלינית
      • פסיכולוגיה חברתית
      • התנהגות ופיתוח ארגונים
      • כלכלה התנהגותית
        *תפתח בשנת הלימודים תשפ"ה (2024)
      • כלכלה פיננסית
      • מסלוליים בינלאומיים (RRIS)
        9 מסלולי לימוד
    • תואר שלישי
      • כל התוכניות
        לתואר שלישי
      • משפטים
      • מדעי המחשב
      • פסיכולוגיה
    • בתי ספר
      • בית ספר הארי רדזינר
        למשפטים
      • בית ספר אריסון
        למנהל עסקים
      • בית ספר אפי ארזי
        למדעי המחשב
      • בית ספר לאודר
        לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה
      • בית ספר סמי עופר
        לתקשורת
      • בית ספר ברוך איבצ'ר
        לפסיכולוגיה
      • בית ספר טיומקין
        לכלכלה
      • בית הספר לקיימות
        מייסודן של החברה לישראל, כיל ובזן
      • בית ספר אדלסון
        ליזמות
      • בית הספר הבינלאומי
        ע"ש רפאל רקנאטי
      • בית ספר Google רייכמן להייטק
        קורסי הכשרה מקצועית
    • תוכניות מיוחדות
      • כל התוכניות
      • תוכנית ZELL ליזמות
      • תוכנית ארגוב למנהיגות
      • תוכנית רבין למנהיגות
      • תוכנית צבי מיתר לחדשנות טכנולוגית
      • התוכנית ללימודי חשבונאות
      • תוכנית "ישראל שבלב"
      • התוכנית לדיפלומטיה ציבורית
      • תוכנית UpStart
      • פורום אופק
      • תוכנית אבירם לקיימות ואקלים
  • מחקר

    מחקר סגירת תפריט

    • מכוני מחקר
      • מכון ברוך איבצ'ר למוח, קוגניציה וטכנולוגיה
      • המרכז לחקר המוח והתפתחות האדם
      • מכון G City לחקר נדל"ן
      • מכון צבי מיתר לחדשנות טכנולוגית
      • המכון למדיניות ואסטרטגיה IPS
      • המכון למדיניות נגד טרור ICT
      • מרכז מיטיב לחקר ויישום הפסיכולוגיה החיובית
      • המכון לחירות ואחריות
      • המרכז לחקר הפסיכולוגיה של האינטרנט (CIP)
      • מכון אהרן למדיניות כלכלית
      • המכון לגיל הינקות ע"ש זיאמה ארקין
      • מכון אספר לדיפלומטיה במדיה חדשים
      • לכל המכונים >
    • המרכז לחדשנות
      • אודות המרכז לחדשנות
      • סגל המרכז לחדשנות
    • מרכזי לימוד ופיתוח
      • היחידה לחדשנות בהוראה - TIU
      • היחידה לייעוץ והדרכה סטטיסטית
      • מרכז רוטשילד קיסריה לשוק ההון ולניהול סיכונים
      • מכון מודע למיינדפולנס, מדע וחברה
      • ​מרכז ריץ' לשווקים פיננסיים ושוק ההון
      • מרכז FACT למחקר קריפטוגרפי
      • מרכז סגול למוח ותודעה
      • המרכז לחקר הפסיכולוגיה של קבלת ההחלטות
      • כתב העת משפט ועסקים
      • היחידה למחקר הפרעה טורדנית - כפייתית ביחסים - ROCD
      • היחידה ללקויות למידה והפרעות קשב
      • המרכז למחקר קליני בין תרבותי
      • פורום שווי הוגן
      • יוזמת הישראליות המשותפת
      • לכל מרכזי הלימוד והפיתוח >
    • מעבדות
      • מעבדת DEEPNESS לחקר ניתוח תעבורת מידע
      • המעבדה למציאות מתקדמת (AVL)
      • המעבדה לחדשנות במדיה (miLAB)
      • המעבדה לחקר התקשורת והספורט
      • המעבדה לקוגניציה
      • המעבדה לחקר תהליכים רגשיים בסכסוך
      • המעבדה ליחסים בין קבוצות
      • המעבדה לחקר מיניות וזוגיות
      • המעבדה למדעי המוח והקוגניציה
      • POP-DM
      • CAP-IL פרויקט סדר היום הפוליטי בישראל
      • The Communication, Aging and Neuropsychology Lab -CANlab
      • מעבדה לחקר דעת קהל אמריקאית ביחס לישראל
      • VR-CORE מעבדת מציאות מדומה לחקר סכסוכים
      • לכל המעבדות >>
  • מועמדים ללימודים

    מועמדים ללימודים סגירת תפריט

    • תואר ראשון
      • רישום וקבלה לתואר ראשון
      • רישום מקוון
      • מפגשי מתעניינים וימים פתוחים
      • מחשבון בגרויות
      • מלגות
      • ידיעון למתעניין
      • בדיקת סטטוס רישום
      • צרו קשר
      • מעונות
    • תואר שני
      • רישום וקבלה לתואר שני
      • רישום מקוון
      • מפגשי היכרות וימים פתוחים
      • ידיעון למתעניין
      • בדיקת סטטוס רישום
      • טפסים
      • צרו קשר
    • תואר שלישי
      • רישום וקבלה לתואר שלישי
      • ידיעון למתעניין
      • צרו קשר
      • רישום מקוון
    • תוכניות מיוחדות
      • הכשרת מנהלים
  • סטודנטים

    סטודנטים סגירת תפריט

    • שירותים ומידע
      • מנכ"לית וסגנית נשיא
      • דיקנאט הסטודנטים
      • מנהל הסטודנטים
      • ידיעונים, תקנונים וסילבוסים
      • לוח שנת הלימודים
      • מחלקת שכר לימוד
      • סטודנטים לקויי למידה/הפרעת קשב
      • המרכז לקריירה
      • המרכז לכישורי למידה ולנגישות
      • מלגות והנחות
      • מעונות
      • חילופי סטודנטים
      • מרכז הכתיבה
      • שירותי ייעוץ פסיכולוגיים
      • נהלים למניעת הטרדה מינית
      • שירותי מחשוב (HelpDesk)
      • אנגלית כשפה זרה
      • טפסים ותשלום עבור אישורים
      • שבוע היכרות
      • זמינות מעבדות מחשבים
    • מֵעֵבֶר ללימודים
      • המועדונים שלנו
      • פרויקטים למען הקהילה
      • IDC Tools
      • ספורט
      • מועדון היזמות
      • מועדון הדיבייט
      • תכנית ProWoman
      • SheCodes IDC
      • סטודנט מלווה
      • להקת המחול
      • לכל המועדונים, פעילויות והפרויקטים >
    • אגודת הסטודנטים
      • אתר האגודה
  • בוגרים

    בוגרים סגירת תפריט

    • ארגון הבוגרים
    • המרכז לקריירה
    • טפסים ותשלום עבור אישורים
  • לקהל הרחב

    לקהל הרחב סגירת תפריט

    • רייכמן בקהילה
    • מוזיאון התקשורת
    • רדיו "קול האוניברסיטה"
    • חנות האונליין של אוניברסיטת רייכמן
  • הרשמה ללימודים
  • המרכז האישי
  • ספרייה
  • FORE הכשרת מנהלים
  • International School
  • ראשי
  • הנהלת המכון
  • היחידה הטיפולית
  • היחידה המחקרית
  • צרו קשר
  1. Home
  2. מכוני מחקר
  3. המכון לגיל ינקות
  4. היחידה המחקרית
  5. פרסומים אקדמיים

פרסומים אקדמיים

    • Gilboa, Y.*, Frenkel, T.I.*, Schlesinger, Y., Rousseau, S., Hamiel, D., Achiron R., Perlman S. (in press). Visual Biofeedback using trans-perineal ultrasound during the second stage of labor. Ultrasound in Obstetrics & Gynecology. * the first two authors contributed equally

    • Frenkel, T.I., Koss, K.J., Donzella, B., Frenn, K., Lamm, C., Fox, N.A., & Gunnar, M. (2016). ADHD Symptoms in Post-Institutionalized (PI) Children are Partially Mediated by Altered EEG Asymmetry. Journal of abnormal Child Psychology.

    • Fisher, P., Frenkel, T.I., Noll, L., Berry, M., Yockelson, M. (2016). Promoting Healthy Child Development via a Two-Generation Translational Neuroscience Framework: The FIND Video Coaching Program. Child Development Perspectives

    • Nozadi, S. S., Troller-Renfree, S., White, L., Frenkel, T., Degnan, A., Bar-Haim, Y., Pine, D., Fox, N. (2016). The Moderating Role of Attention Biases to Threat on the Link between Behavioral Inhibition and Anxiety in Children. Journal of Experimental Psychology.

    • Nozadi, S. S., Troller-Renfree, S., White, L., Frenkel, T., Degnan, A., Bar-Haim, Y., Pine, D., Fox, N. (2016). The Moderating Role of Attention Biases to Threat on the Link between Behavioral Inhibition and Anxiety in Children. Journal of Experimental Psychology.

    • Frenkel T.I., Fox N.A., Pine D.S., Walker, O.L., Degnan K.A., & Chronis-Tuscano A., (2015). Early Childhood Behavioral Inhibition, Adult Psychopathology and the Buffering Effects of Involvement in Adolescent Social Networks: A Twenty-Year Prospective Study. Journal of Child Psychology and Psychiatry 56:10, pp 1065-1073.

    • Frenkel T.I., Fox N.A., (2014). Caregiver socialization factors influencing socio-emotional development in infancy and childhood: A Neuroscience Perspective. In J. Grusec & P. Hastings (Eds). Handbook of Socialization, (pp. 419-447). Guilford Press.

    • Fox N.A, Frenkel T.I., (2013). Temperament in early childhood and the development of anxiety and depression. Rapee RM, topic ed. In: Tremblay RE, Boivin M, Peters RDeV, eds. Encyclopedia on Early Childhood Development [online]. Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Childhood Development and Strategic Knowledge Cluster on Early Child Development; 2013:1-11.

      Read More
    • Frenkel, T. I., & Bar-Haim Y., (2011). Neural activation during the processing of ambiguous fearful facial expressions: An ERP Study in Anxious and Nonanxious Individuals, Biological Psychology, 88. 188-195.

    • Bar-Haim, Y., Holoshitz, Y., Eldar, S., Frenkel, T. I., Charney, D. S., Pine, D. S., Fox, N. A., Wald, I. (2009). Life-Threatening Danger Suppresses Attention Bias to Threat. The American Journal of Psychiatry, 167, 694-698.

    • Frenkel, T. I., Lamy, D., Algom, D., & Bar-Haim, Y. (2008). Individual differences in perceptual sensitivity and response bias in anxiety: Evidence from emotional faces. Cognition & Emotion. 23, 688-700.

    • Frenkel T. I. & Bar-Haim Y. (2006). Israeli Database of Emotional Facial Expressions. Department of Psychology, Tel Aviv University.

       

    • Rousseau, S., Katz, D., Frenkel, T.I. (under review). Doula assisted birth decreases the risk for post-traumatic stress following childbirth in women with high levels of prenatal trait anxiety.

    • Frenkel, T.I .Schlesinger, Y., Rousseau, S., Gilboa, Y., Hamiel, D., Achiron R., & Perlman S. (under review). Visual biofeedback during childbirth increases mother-infant bonding immediately postpartum, thereby reducing maternal risk for posttraumatic stress following childbirth.

    • Rousseau, S., & Frenkel, T.I. (under review). High emotionality to infant cry: the role of attachment, gender, and age.

    • Frenkel, T.I., Fox, N.A., & Gunnar, M. (under review). Neural mechanisms underlying the link between infant attachment disruption in post-institutionalized children and aberrant social behaviors over time.

       

  • תואר ראשון
    • תואר ראשון במשפטים
    • תואר ראשון במנהל עסקים
    • לימודי חשבונאות
    • תואר ראשון במדעי המחשב
    • תואר ראשון בתקשורת
    • תואר ראשון בפסיכולוגיה
    • תואר ראשון בממשל
    • תואר ראשון בכלכלה
    • תואר ראשון בקיימות
    • תואר ראשון ביזמות
    • תוכניות בינלאומיות לתואר ראשון
  • תארים מתקדמים
    • תואר שני במשפטים
    • תואר שני במשפטים, טכנולוגיה וחדשנות עסקית
    • MBA תואר שני במנהל עסקים
    • MBA יזמות וחדשנות בתחום הבריאות
    • תואר שני במדעי המחשב או למידה חישובית ומדעי הנתונים
    • תואר שני בממשל
    • תואר שני בהתנהגות ופיתוח ארגונים
    • תואר שני בפסיכולוגיה קלינית או חברתית
    • תואר שני בתקשורת ומדיה חדשים
    • תואר שני באינטראקציית אדם-מחשב (HCI)
    • תואר שני בכלכלה פיננסית או התנהגותית
    • תואר שלישי במשפטים
    • תואר שלישי במדעי המחשב
    • תואר שלישי בפסיכולוגיה
  • עוד באוניברסיטת רייכמן
    • FORE הכשרת מנהלים
    • רישום וקבלה
    • מלגות
    • מחשבון בגרויות
    • ידיעון, תקנונים וסילבוסים
    • לוח שנה אקדמי
    • תוכניות מיוחדות
    • תוכניות לתואר ראשון
    • תוכניות לתואר שני
    • תוכניות לתואר שלישי
    • מעונות הסטודנטים
    • אגודת הסטודנטים
    • ארגון הבוגרים
    • המרכז לקריירה
    • לעבוד באוניברסיטה
  • רישום וקבלה:
    תואר ראשון: 09-9527200​
    תואר שני: 09-9527300
    וואטסאפ: 054-7318396


    מרכזייה: 09-9527272
    רחוב האוניברסיטה 8, הרצליה 4610101 ניווט באמצעות וייז

    • אודות אוניברסיטת רייכמן
    • מכוני מחקר ורשות המחקר
    • רישום מקוון
    • אירועים באוניברסיטת רייכמן
    • שירות ותמיכה (Helpdesk)
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • רדיו קול האוניברסיטה
כל הזכויות שמורות לאוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה)
http://www.tvuna.co.il/