המהפכה הדיגיטלית משנה את כללי המשחק בעולם העסקי. מהפכה זו מחייבת מנהלים במגוון תעשיות לאמץ מודלים ושיטות חדשניות לניהול עסקים. תוכנית ה-MBA ניהול בעידן דיגיטלי מיועדת להקנות למנהלים את הכלים האנליטיים ואת הביטחון להוביל יוזמות דיגיטליות ולפתח מודלים עסקיים חדשים בתחומי המימון והשיווק.

מאפייני התוכנית


  • התוכנית מיועדת לבעלי ניסיון ניהולי, השואפים להתקדם לתפקידי ניהול בכירים בתחומי השיווק והפיננסים.
  • הסטודנטים בתוכנית יעסקו בניתוח בעיות ניהוליות, ביישום מתודות ותהליכים, בקבלת החלטות ובניתוח מקרי בוחן עדכניים.
  • התוכנית מאפשרת להתמקד באשכול ידע אחד או לבחור קורסים מכמה אשכולות ידע שונים: ניהול חדשנות במציאות משתנה, ניהול אסטרטגיה, ניהול פיננסי מתקדם וניהול לקוחות. 
  • מתכונת הלימודים: Part time, מותאמת לבעלי קריירה.
  • ימי הלימודים: חמישי 22:00-16:00, שישי 14:00-08:00

כדאי לדעת


  • במהלך השנה הראשונה ילמדו הסטודנטים בתוכנית קורסי ליבה בתחומי המימון, שיווק, חשבונאות, אסטרטגיה משאבי אנוש ועוד. בשנה השניה יהיה ניתן לבחור ממגוון קורסים מתקדמים.
  • התנסות מעשית באמצעות פרויקטים, ניתוחי אירועים, ביקורים בחברות ומפגשים עם אנשי שיווק וניהול מובילים.
  • למעוניינים בהעמקת הידע בתחום המימון ניתן לבחור קורסים מתכנית הלימודים בכלכלה פיננסית.
  • אפשרות לנסיעת לימודים לניו יורק, בה יבקרו הסטודנטים בסטארט-אפים, בחברות מובילות, באקסלרטורים ובמרכזי חדשנות וייפגשו עם יזמים ישראלים.

מה תלמדו?

הבוגרת שיר הלפרן

מספרת על ההתמחות בשיווק

צפה בטריילר

*תוכנית הלימודים מתעדכנת משנה לשנה, בכפוף להחלטת ועדת ההוראה של בית ספר אריסון למנהל עסקים.

 

רוצים לשמוע עוד על תוכניות ה-MBA?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע שאתם צריכים