תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת אינטראקטיבית

ראשת ההתמחות: ד"ר נועה מורג ההתמחות מכשירה את בוגריה לחשיבה יצירתית ואסטרטגית בשילוב בין מדיה לטכנולוגיה ומקנה את הכלים הרלוונטיים להשתלבות בתעשיית הניו-מדיה, הסטארט-אפ והאינטראקטיב בדגש על איפיון, יצירה, ניהול וקידום של מוצרי מדיה לאינטרנט, לסלולר, למציאות מדומה (VR) ולפלטפורמות עתידיות.

ההתמחות משלבת בין יצירה ועשייה ללימודים תיאורטיים בנושאים מתקדמים, מסדנאות כגון איפיון מוצר אינטראקטיבי, איפיון חווית משתמש (UX), קידום וניהול מוצר דיגיטלי, כתיבת (UX), עיצוב גרפי לחווית משתמש (UI), ועד קורסים וסמינרים מחקריים בנושאים כגון אתיקה של חווית משתמש, אינטראקציה אדם-מחשב (HCI), יסודות בחשיבה טכנולוגית, אספקטים פסיכולוגיים קוגניטיבים בחווית משתמש, תקשורת לא-מילולית, תרבות דיגיטאלית ועוד.

למה תקשורת אינטראקטיבית?


תואר ראשון בהתמחות בתקשורת אינטראקטיבית פותח עבורכם צוהר למגוון תחומים ומקצועות מבוקשים בחברות סטארט-אפ ובארגוני מדיה. סטודנטים בהתמחות האינטראקטיבית רוכשים ניסיון מעשי באיפיון חווית משתמש (UX), פיתוח והשקה של מוצרים דיגיטליים ופיזיים-דיגיטליים (IoT). במסגרת פרויקט הגמר, ההתמחות מקבלת סטודנטים הלומדים בבית הספר למדעי המחשב ופסיכולוגיה ומתקיים שיתוף פעולה הדוק עם חברות מובילות בתעשייה. שילוב זה מהווה יתרון יחסי גדול להשתלבות בתעשייה.

באילו תפקידים תוכלו להשתלב?


• איפיון ועיצוב חווית משתמש (UX)
• מחקר UX
• כתיבת UX
• ניהול מוצרים דיגיטליים
• שיווק מוצר בחברות טכנולוגיות
• מחקר שיווק מוצר בחברות הייטק וניהול שותפים (Product Marketing Analyst)
• ניהול לקוחות (Customer success)
• ניהול פרויקטים דיגיטליים בחברות סטארט-אפ מובייל או web

מה תלמדו