במעבדה השיווקית, סטודנטים בשנה ג', מפתחים אסטרטגיות ופתרונות יצירתיים לקמפיינים חדשניים עבור לקוחות אמיתיים: עמותות וגופים חברתיים וכלכליים. העבודה במעבדה נעשית בליווי מרצים ומנטורים מובילים מהתעשייה בתחומי השיווק, פרסום, יחסי ציבור, דיגיטל, ויזמות. הסטודנטים יסיימו את הלימודים עם תיק עבודות וקשרים המעניקים להם יתרון בהשתלבות בתעשייה.
- מנהלת המעבדה: סיון בן חורין
- במהלך פרויקט הגמר הסטודנטים עוברים תהליך חוויתי כולל, החל מפיתוח וגיבוש אסטרטגיות, ניסוח מסרים, מציאת פתרונות יצירתיים ועד הוצאתם לפועל של קמפיינים ומיזמים חדשניים עבור עמותות וגופים חברתיים וכלכליים.
- העבודה בפרויקט מתבססת על שיטות עבודה מתקדמות הנהוגות בתעשייה.
- המעבדה מציעה פרויקטים שונים לבחירה בתחומי השיווק, פרסום, יחסי ציבור, אחריות תאגידית, ואיפיון ושיווק סטארט-אפ.
- התוצרים של כל פרויקט מסייעים בבניית תיק עבודות, המקנה לסטודנטים יתרון בהשתלבות בשוק העבודה.
פרויקטים של המעבדה השיווקית
-
קמפיין פרסומי חוצה-פלטפורמות
יצירת מהלכים שיווקיים-פרסומיים תוך שימוש בפורמטים חדשניים עבור לקוח אמיתי בתחום האחריות התאגידית או עמותה.
-
קמפיין יח"צ חוצה-פלטפורמות
היכרות מעשית עם ניהול קמפיין יח"צ ציבורי-חברתי בתקשורת וברשתות החברתיות עבור עמותה.
-
איפיון ושיווק סטארט-אפ דיגיטלי
התנסות בתהליך הקמת סטארט-אפ דיגיטלי בעל תרומה חברתית, תוך שילוב חשיבה יזמית ויצירתית.