חטיבה בקבלת החלטות תואר שני בפסיכולוגיה חברתית

מאפייני החטיבה

מה מאפיין תהליכי קבלת החלטות? מהן הטעויות הצפויות בשלבים שונים של כל החלטה? כיצד ניתן לעצב סביבות שיובילו להחלטות אופטימליות? אלו הן חלק מהשאלות שנדונות היום בפסיכולוגיה של קבלת החלטות, תחום מחקר מעמיק  בפסיכולוגיה שהוביל לפרס נובל והניח את היסודות  לצמיחתה של הכלכלה ההתנהגותית. חטיבה זו מכשירה את בוגריה לליווי, לייעוץ ולטיוב תהליכי החלטה של יחידים וקבוצות, מציידת אותם בכלים תאורטיים ומעשיים למחקר בתחום ולהשתלבות כיועצים וכפסיכולוגים חברתיים בשוק העסקי או בארגונים חברתיים וציבוריים.

כדאי לדעת


  • בסיום שנה א' של התואר בפסיכולוגיה חברתית, הסטודנטים יכולים לבחור בחטיבת קבלת החלטות, אותה ילמדו במהלך השנה השנייה בתואר.
  • במהלך השנה השנייה ייקחו הסטודנטים חלק בקורס התנסות בשדה, ישולבו בארגונים מובילים בשוק העסקי והחברתי, תוך הדרכה צמודה של המרצים בחטיבה, וירכשו כלים לעבודה בשטח
  • בחטיבה סגל מרצים וחוקרים מהמובילים בעולם, שיכשירו אתכם ברמה אקדמית גבוהה שיכולה להוות תשתית מצוינת ללימודי דוקטורט, וכן יעניקו לכם ארגז כלים להשתלבות כפסיכולוגים יישומיי ויועצי קבלת החלטות.
  • שעות וימי הלימוד: יום ב' ויום ד', בין 8:00 ל-17:00

מה תלמדו בחטיבה?


  • התנסות בשדה - קבלת החלטות
  • קבלת החלטות - קולות מן השטח
  • יעוץ בקבלת החלטות א'
  • יעוץ בקבלת החלטות ב'
  • תורת המשחקים וחשיבה אסטרטגית
  • תכנון ועריכת סקרי עמדה
  • היבטים ארגוניים ותעסוקתיים בראי בינלאומי

איפה נמצאים היום בוגרי החטיבה?

  • איילת יערן

    פסיכולוגית חברתית ותעסוקתית מומחית, תחום הערכת בכירים בחיל האויר

    תוכנית הלימודים העשירה את הידע שלי ועזרה לי לפתח סט כלים לזיהוי קיצורי דרך מחשבתיים והטיות ולהעניק ייעוץ שמסייע למנהלים בקבלת החלטות מושכלת למקסום תועלת הארגון.

  • קרן דלטיצקי

    HRBP ב-Cellebrite 

     

    במהלך התואר רכשתי כלים לבחינת תהליכים ארגוניים ולעבודה ייעוצית רחבה עם מנהלים במגוון פרספקטיבות, ופיתחתי יכולות התבוננות ודיוק צרכים עבור נקודות המבט השונות. הלימודים סייעו לי בהבנת הארגון כמכלול.

    • linked-in
  • ענת הלוי

    מנהלת תחום כלכלה התנהגותית בנובה

     

    בלימודים העמקתי את מסגרות החשיבה התיאורטיות וקיבלתי כלים לעבודה מול לקוחות בשטח. השילוב בין יכולות מחקר, חשיבה מדעית סדורה והיכרות עם עיצוב התערבויות בתעשייה, מעניק יתרון משמעותי. 

    • linked-in
  • עדי דניאל-רייכר

    VP Product בחברת Circles

     

    ביום יום שלי אני עוסקת בפיתוח מוצרים טכנולוגיים לארגונים. הידע שרכשתי בתואר בתחום תהליכי קבלת החלטות, כלכלה התנהגותית ומחקר עוזר לי להבין את המשתמשים והערך של המוצר עבור הלקוחות.

  • צליל רפאלי

    ​מחלקת שיווק ואסטרטגיה, משרד הפרסום יהושע/TBWA 

    במהלך התואר למדתי על מערכי מחקר כמותיים ואיכותיים שעוזרים כעת בליווי וניתוח מחקרי שוק ומחקרי צרכנים. בנוסף, הכלים והמודלים שרכשנו בחטיבה לקבלת החלטות מאפשרים הבנה עמוקה של התנהגות

    • linked-in
  • עופר סנדריי

    Product Experience and Research manager בחברת Soluto

     

    ​במסגרת העבודה שלי, אני מיישם על בסיס יומיומי את ההבנה המעמיקה בתיאוריות של קבלת החלטות ויכולות המחקר האיכותניות והכמותיות שרכשתי בתואר. 

    • linked-in