​הנחיות במקרים דחופים שאינם סובלים דיחוי

לעיתים סטודנטים פונים בדחיפות לשירות, בשעות שאחרי שעות המענה, בחופשות, בחגים, בשל אחד או כמה מהבאים:


  • צורך דחוף בסיוע בעקבות משבר שמתרחש ממש כעת
  • מחשבות מטרידות על פגיעה עצמית, אובדנות או פגיעה באחר
  • לחץ, מצוקה נפשית משמעותית
  • דאגה למישהו/מישהי קרוב/ה המצוי במצוקה נפשית משמעותית

מה לעשות במקרים בהם אין מענה?


במקרים בהם אין מענה (בשעות שאחרי שעות המענה, בחופשים, בחגים) וכאשר מדובר במקרה דחוף שאינו סובל דיחוי, יש לפעול בהתאם להנחיות בעמודה משמאל.

הנחיות פעולה במקרים בהם אין מענה:


  • חשוב מאד שלא להישאר לבד, אלא לפנות לחבר, משפחה, גורם תמיכה אחר ולשתף במצב.
  • במקביל, יש לפנות בדחיפות לאחד מהבאים: ער"ן – עזרה ראשונית בטלפון. רופא משפחה, פסיכולוג, פסיכיאטר. חדר מיון בבית חולים כללי או בבית חולים פסיכיאטרי. מחלקת מיון והשהייה בבית החולים שלוותא, הוד השרון חדר מיון, בי"ח מאיר, כפר סבא.

למי להודיע לצורך סיוע נוסף ומעקב?


בתום הטיפול הדחוף הנכם מבקשים להודיע לנו על האירוע, לצורך מעקב ומתן סיוע נוסף במקרה הצורך. יש להודיע לרכזת האדמיניסטרטיבית של השירות.

גב' מיכל אייל

רכזת אדמיניסטרטיבית של השירות הייעוץ הפסיכולוגי