אוניברסיטת רייכמן קיימה את האקתון הסטודנטים השנתי HackRU
ביום שישי האחרון, 12.05.23, הגיע לסיומו ההאקתון הטכנולוגי הגדול ביותר בישראל HackRU של אגודת הסטודנטים בשיתוף בית ספר אפי ארזי למדעי המחשב ובית ספר אדלסון ליזמות באוניברסיטת רייכמן. בהאקתון השתתפו מעל 350 סטודנטיות וסטודנטים מכל מוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ והוא נמשך קצת יותר מ-36 שעות. הובילו והפיקו אותו סטודנטיות וסטודנטים מהאוניברסיטה ביוזמתה של בר חדד, סטודנטית שנה ב' ליזמות ומנהל עסקים.
המשתתפים התחלקו לכ-90 צוותים וקיבלו הדרכה מ-100 מנטורים מובילים בשוק, ביניהם: קבוצת רנואר, חברת NICE וחברת Saleseforce. המנטורים הציגו לסטודנטים אתגרים שונים עימם הם מתמודדים ואילו הסטודנטים הציגו פתרונות מגוונים תוך שילוב עולמות הקיימות, החדשנות והטכנולוגיה.
את ההאקתון פתח פרופ' אוריאל רייכמן, הנשיא המייסד ויו"ר דירקטוריון האוניברסיטה ואמר: "האוניברסיטה הוקמה על מנת להכשיר את מנהיגות העתיד של החברה הישראלית, כשחלק חיוני במנהיגות העתידית הוא היכולות הטכנולוגיות של המדינה. נמשיך להוביל ולקדם את הטכנולוגיה בארץ. אין כמו תחרות כדי לעודד ולהוציא את המיטב מכולם ולכן אני רוצה לאחל לכולכם תחרות רצינית והוגנת ולומר בשם האוניברסיטה - בהצלחה!".
פרופ' יעקב הל-אור, דיקן בית ספר אפי ארזי למדעי המחשב: "הגיעו לכאן כ-350 סטודנטים שהתחלקו לכ-90 קבוצות מכל מוסדות הלימוד בארץ, מתחומים מגוונים ולא רק ממדעי המחשב. תזכרו שמה שחשוב זה שהמוצר יהיה גם ידידותי לסביבה!"
אחד האתגרים שהציבו בפני משתתפי ההקאתון היה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. האתגר של קבוצת RENUAR, קמעונאית אופנה מובילה, כלל פיתוח כלים לחוויית רכישה חדשנית בשילוב טכנולוגיות AI בחנויות הפיזיות ובאתר. האתגר של חברת NICE, אחת מחברות המחשוב הגדולות בישראל, היה מציאת יישום העושה שימוש בטכנולוגית #GenerativeAI עבור אחת הפרסונות בעולם הCustomer Service-. האתגר של חברת Salesforce, המובילה בתחום הענן, היה הגברת היעילות ושיפור הביצועים לפרסונת שיווק ומכירות.
הצוות שזכה במקום הראשון באתגר קבוצת רנואר כלל את המשתתפים אריאל פורת, גלעד ברסלר, יוני אליאב ועינב פאר. הצוות פיתח מוצר שמשתמש באנליזה של משפיעני רשת על מנת להביא להיכרות טובה יותר עם קהל הלקוחות.
הצוות שזכה במקום הראשון באתגר של חברת NICE כלל את המשתתפים בן ימיני, איתי טולצ'ינסקי, אורן ניסים, רועי נוה וניר נוסבאום. הצוות פיתח מוצר המשתמש בבינה מלאכותית כדי לשפר ולייעל את האופן בו מכשירים עובדים במרכזי שירות לקוחות.
הצוות שזכה במקום הראשון באתגר של חברת Salesforce כלל את המשתתפים גיל ליטוין, עידו כהן, עידן לוי, שחר מילר ונדב רובין. הצוות פיתח מוצר GenerativeAI הכולל פתרון ספציפי מותאם משתמש בצורכי הקניות אונליין.
ברכות לזוכים ותודה לכל המשתתפים!