חדשות

פרס Steenkamp להשפעה ארוכת טווח הוענק לפרופ' איתן מילר

06 יוני
2022

שתפו ב:

פרופ' איתן מילר מקבוצת השיווק בבית ספר אריסון למנהל עסקים זכה בפרס Steenkamp להשפעה ארוכת טווח על מאמרו משנת 2010 שפורסם ב- International Journal of Research in Marketing (IJRM) יחד עם רננה פרס וויג'אי מהאג'ן. IJRM הוא הג'ורנל האירופאי המוביל בתחום השיווק.

 

הפרס הוענק במסגרת הכנס השנתי של ה European Marketing Academy שהתקיים בבודפשט, הונגריה.

 

פרס Jan-Benedict E.M. Steenkamp להשפעה ארוכת טווח מוענק מדי שנה למאמרים שפורסמו ב-IJRM ב-10-15 השנים האחרונות כהוקרה על תרומתם יוצאת הדופן למחקר אקדמי בשיווק. הרשימה הסופית של 10 מאמרים כללה שלושה מאמרים מאת פרופ' מילר.

 

במאמר "Innovation diffusion and new product growth models: A critical review and research directions." איתן מילר ושותפיו סוקרים ומנתחים את הידע בתחום התפתחות שווקים למוצרים חדשים, וצופים את כיווני התפתחות העתידית. בתחום זה, פרופ' איתן מילר נחשב אחד החוקרים המובילים בעולם. מילר הוא החוקר הישראלי הבכיר והמצוטט ביותר בתחום השיווק.